Samenwerking met diverse instanties

Stichting DSO heeft nauwe contacten met een groot aantal (Weerter) instanties

ReddingsBrigade Weert

rb weert

De ReddingsBrigade Weert bestaat al sedert 1958 en heeft als doel mensen het zwemmend redden bij te brengen. Een aantal zweminstructeurs van stichting DSO zijn aangesloten bij de RBW. Deelnemers die op zwemexamen gaan worden altijd eerst beoordeeld door instructeurs van de RBW.

Punt Welzijn

punt welzijn

Punt Welzijn is een dienstverlenende organisatie voor jeugd- en jongerenwerk, senioren en gehandicapten, vrijwilligers en mantelzorgers, buurtbewoners en nieuwkomers in Weert en omstreken.

Beweegnet.nl

weert in beweging

Beweegnet.nl is een initiatief van 'Platform in Beweging' en is gestart in Weert. De primaire doelstelling van 'Platform in Beweging' is het lokale sport- en beweegaanbod in kaart te brengen en het stimuleren van bewegen in zijn algemeen, om zo bij te dragen aan een gezondere leefstijl van de inwoners in de regio.