Ruitersport Stichting DSO

Algemeen

Er wordt paard gereden in Ruitersportcentrum Laar, Koenderstraat 1-B, 6003 PR te Weert
Op vrijwel iedere zaterdag in de periode september t/m juni wordt paard gereden in twee groepen:

groep 1 van 16:30-17:15
groep 2 van 17:15-18:00

Onder leiding van de ruitersport coördinator, vrijwilligers en een aantal junior vrijwilligers/stagiaires wordt er in groepsverband paard gereden. De deelnemers rijden zittend op het paard samen met een of meerdere begeleiders. Indien nodig op een speciaal zadel. Altijd zal er een begeleider naast het paard lopen om direct te kunnen ingrijpen indien dit noodzakelijk is.

Veiligheid

Voor de veiligheid tijdens het paardrijden is het dragen van een persoonlijke cap verplicht.

Kosten

Iedere deelnemer is verplicht jaarlijks een bijdrage in de onkosten te vergoeden. De bijdrage is voor seizoen 2023-2024 vastgesteld op €115,- per seizoen en dient te worden overgemaakt naar rekening IBAN NL84ABNA0575219912. Hiervoor ontvangt u automatisch een factuur.