Het team van Hasses Merante wint Euro 2500 in de Wieërter Kwis

Zondag 25 maart was de prijsuitreiking van de Wieërter Kwis. De week daarvoor, op 17 maart, streden maar liefst 106 teams voor hun eigen lokale goede doel. Uiteindelijk kwam team Hasses Merante als grote winnaar uit de bus. Daarmee verdiende het team € 2.500,- voor onze Stichting ! Het bestuur en alle vrijwilligers van Stichting DSO willen het hele team van Hasses Merante bedanken voor hun tomeloze en belangeloze inzet ! Het geld zal besteed worden om hulpmiddelen te kopen welke bij het zwemmen en paardrijden gebruikt worden. Bij het zwemmen is er op korte termijn behoefte aan een nieuwe rolstoel die water-/chloor bestendig is en aan een nieuwe electrische tillift.

Het was de tweede editie van de Wieërter Kwis en met ruim € 15.000,- aan prijzengeld werd het succes van de eerste editie ruimschoots overtroffen. Naast de teamleden, zo’n 1200 – 1600 deelnemers, werden de ‘thuisblijvers’ op grote schaal als hulplijnen ingezet, waardoor een groot deel van Weert op 17 maart in de ban was van de Wieërter Kwis.

Op zondag 15 april is Hasses Merante in de persoon van Tanja Teeuwen en Sandra Bormans bij DSO op bezoek geweest in De IJzeren Man en is nogmaals de cheque overhandigd.