Het Samenfonds 0495 & De Greep naar de Hoorn slaan de handen ineen en steunen Stichting DSO bij de aanschaf van een elektrische tillift.

Onze voorzitter Rick Laurens Janse heeft een cheque ter waarde van Euro 2000 in ontvangst mogen nemen van het Samenfonds. Samen met nog een aantal goede doelen werd deze cheque uitgereikt op vrijdag 22 december in het Cwartier. Stichting DSO heeft al heel lang een nieuwe elektrische tillift voor zwembad De IJzeren Man op het verlanglijstje staan. Met deze tillift kunnen mensen met een beperking veilig in het water getild worden. Samen met een donatie van De Greep naar de Hoorn t.w.v. Euro 3000 en een bijdrage van zwembad De IJzeren Man is het mogelijk om deze tillift aan te schaffen.

Iedereen die in een rolstoel zit of zelf niet in staat is om het zwembadtrapje af te dalen, kan nu op een verantwoorde manier in het zwembad getild worden. Dankjewel aan het Samenfonds en aan De Greep naar de Hoorn!