Mieke van Dael en Theo Kuster nemen afscheid van DSO

Tijdens de bestuursvergadering van februari 2019 hebben twee gewaardeerde bestuursleden, Mieke van Dael en Theo Kuster, afscheid genomen van DSO.

Mieke van Dael heeft in totaal 9 jaar deel uit gemaakt van het bestuur en was verantwoordelijk voor de correcte inschrijvingen van alle vrijwilligers en deelnemers. Tevens heeft zij altijd zorggedragen voor de notulen van de vergaderingen en alle verjaardagskaarten die door de jaren heen aan alle vrijwilligers zijn verstuurd. Mieke is onlangs in het bestuur opgevolgd door Colette Engelhart, die reeds jarenlang actief is binnen DSO als coördinator van de zwemafdeling.

Theo Kuster is meer dan 10 jaar penningmeester geweest. De financiën waren bij Theo meer dan in veilige handen en Theo stond er om bekend dat hij perfecte jaarrapportages op kon stellen! Theo is in 2018 opgevolgd door Ellen de Jong.

Het bestuur en alle vrijwilligers en deelnemers danken Mieke en Theo hartelijk voor hun jarenlange tomeloze inzet voor DSO. Chapeau!