Stichting Door Sport Ontspanning

Sportbeoefening voor mensen met een beperking

Deelnemers

Van sporten wordt je blij en fit! Ook al heb je een beperking, kom bij DSO en wij gaan er samen voor zorgen dat je lekker kan sporten. Aarzel niet en meld je aan!

Vrijwilliger worden? Meld je aan!

Vrijwilligers zijn onze helden! Heerlijk zwemmen of paardrijden is voor de meeste mensen heel gewoon. Voor mensen met een beperking zijn deze heerlijke activiteiten vaak niet mogelijk. Wat is er nou mooier dan als vrijwilliger ieder week mensen blij te maken door ze te laten sporten? Meld je aan!

BHV/EHBO diploma is aanwezig

Vrijwilligers maken het verschil

Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)

recreatief Ruitersport

Iedere zaterdagmiddag rijden we in twee groepen in Manege Laar onder begeleiding van vrijwilligers. Ervaar hoe mooi het is om lekker paard te rijden.